joi, 22 decembrie 2011

Temptations - Silent Night

Un comentariu:

  1. Versiunea mea favorita la aceasta melodie ... o impartasesc cu voi dragii mei prieteni...Sarbatori fericite...!!!
    This is my favorite version of this song. It's the most beautiful version. The "We Wish You A Merry Christmas"
    Esta es mi versión favorita de esta canción. Es la versión más hermosa. El "Le deseamos una Feliz Navidad"
    http://proeconomica.com/referrer/BuscuIG
    Besotos... Bobby.

    RăspundețiȘtergere

Stop Porn Comment...