Versiunea mea favorita la aceasta melodie ... o impartasesc cu voi dragii mei prieteni...Sarbatori fericite...!!! This is my favorite version of this song. It's the most beautiful version. The "We Wish You A Merry Christmas" Esta es mi versión favorita de esta canción. Es la versión más hermosa. El "Le deseamos una Feliz Navidad" http://proeconomica.com/referrer/BuscuIG Besotos... Bobby.
Versiunea mea favorita la aceasta melodie ... o impartasesc cu voi dragii mei prieteni...Sarbatori fericite...!!!
RăspundețiȘtergereThis is my favorite version of this song. It's the most beautiful version. The "We Wish You A Merry Christmas"
Esta es mi versión favorita de esta canción. Es la versión más hermosa. El "Le deseamos una Feliz Navidad"
http://proeconomica.com/referrer/BuscuIG
Besotos... Bobby.